lördag, november 26

Ont om idér

Idag så tänkte jag skriva någon snabb guide eller tips men kommer inte på ett jävla shit idag… så nu vill jag att ni läsare kommenterar vad ni vill ha för tips dator,foto,photoshop jag vet ju inte vad ni vill läsa där har vi saken så nu ber jag er mina läsare att skriva vad ni vill läsa om Eller vill ni helt enkelt Ha video guider för något så fixar jag det nog med :)

For the Moment sitter jag och skriver det här,photoshop och kommunicerar med ekke det lilla han svarar.                                                                                                                                                                                                                                 Sedan blir att att städa,fota och gå till stan för att fotan ännu mer i det härliga norrlands vädret

med vindbyar upp mot 24-25 m/s även om dom är mest i södra norrbotten säger Smhi så syns dom väll här med då träden svajar som att dom ska välta där som står blir nog fina bilder idag med andra ord.

det här känns som att det är det längsta inlägget jag har skrivit utan bilder och annan skit och det stämmer nog :)

 

Politik är ju en stor grej nu för tiden som jag inte direkt deltar i utom att jag håller småt på PP men delar inte den rasistiska delen av dom

ja ni det är inlägger + att förbättre bloggen har tagit mig 45 minuter nu så nu ska jag städa vi höres.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag har placerat min blogg i Bodenbloggkartan.se!